Ivory Puppet: Killer Outfit for Latch
Hoog in een ogenschijnlijk verlaten wolkenkrabber, op een lege verdieping zonder ingang staat er een grote kast. In die kast hangt een uitvinding uit een tijd waar Toxic niet graag aan herinnerd wordt. Met behulp van de gegevens die ze over Latch had gevonden, heeft ze zich verdiept in de ongure kunsten en creëerde ze een ivoren robot. Door haar mindstate op dat moment werd het grillig en vijandig. Nu ligt het in opslag, ingesteld om te activeren wanneer Toxic ooit zou worden gevangen door de Shine City Police.