Insurgency: Sandstorm - Red Dark Weapon Skin Set
Jaag in stijl op nietsvermoedend 'wild' met de Red Dark-wapenskinset. Rust je Insurgent- en Security-teams uit met deze skins via het loadout-menu indien beschikbaar: - Pistool - M9 - Aanvalsgeweer - AS Val - Shotgun - TOZ-194 - Aanvalsgeweer - AKM - Gevechtsgeweer - FAL - Snipergeweer - SVD Deze voorwerpen worden direct na aankoop ontgrendeld in de game. Ga in de game via het loadout-menu naar de esthetische-upgradecategorie van elk wapen om je ermee uit te rusten. Deze DLC is inbegrepen in de Year 1 Pass, de Deluxe Edition en de Gold Edition.