Insurgency: Sandstorm - Midnight Blue Weapon Skin Set
Jaag in stijl op nietsvermoedend 'wild' met de Midnight Blue-wapenskinset. Rust je Insurgent- en Security-teams uit met deze skins via het loadout-menu indien beschikbaar: - Pistool - PF940 - SMG's/SBR - Honey Badger - Shotgun - M870 - Aanvalsgeweer - M4A1 - Gevechtsgeweer - G3A3 - Snipergeweer - Mk 14 EBR Deze voorwerpen worden direct na aankoop ontgrendeld in de game. Ga in de game via het loadout-menu naar de esthetische-upgradecategorie van elk wapen om je ermee uit te rusten. Deze DLC is inbegrepen in de Year 1 Pass, de Deluxe Edition en de Gold Edition.