Insurgency: Sandstorm - Desert Hex Weapon Skin Set
Verhul je in de zandstorm met de Desert Hex-wapenskinset. Rust je Security- en Insurgent-teams via het menu Loadout uit met deze skins voor de volgende wapens (indien beschikbaar): - M16A4 (Rifleman) - AUG A3 (Rifleman) - MP7 (Breacher) - Tavor 7 (Advisor) - Mk 18 CQBR (Advisor) - M45 Pistol (alle klassen) Deze items worden direct na aankoop ontgrendeld in de game. Ga in-game via het menu Loadout naar de upgradecategorie Esthetisch van elk wapen om het uit te rusten. Deze DLC is inbegrepen in de Year 1 Pass, de Deluxe Edition en de Gold Edition.