Insurgency: Sandstorm - Desert Corpsman Gear Set
Word één met de woestijn en hou je eenheid op de been met de Desert Corpsman-gereedschapsset voor Insurgents. Bevat zes verschillende cosmetische uitrustingsstukken: - Desert Corpsman Turban - Desert Corpsman Mask - Desert Corpsman Shirt - Desert Corpsman Sirwal - Desert Corpsman Gloves - Desert Corpsman Boots Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Desert Corpsman-uitrustingsset is onderdeel van de bundel Resurgence Set.