Insurgency: Sandstorm - Chrome Weapon Skin Set
Storm door de rook op het slagveld met de Chrome-wapenskinset. Rust het Insurgent-team uit met deze skins via het loadout-menu indien beschikbaar: - AKM - Desert Eagle - FAL - MP5A2 - P90 - TOZ Deze voorwerpen worden direct na aankoop ontgrendeld in de game en kunnen worden gecombineerd met andere cosmetische uitrustingsitems. Ga in de game via het hoofdmenu naar het menu Aanpassen om je ermee uit te rusten. De Chrome-wapenskinset maakt deel uit van de Praetorian-setbundel.