Instant Indie Collection: Vol. 1
"Sluip door de schaduwen van de mysterieuze PTi-faciliteit in Stealth Inc 2, verken het uitgestrekte verlaten ruimtestation in de bekroonde 'The Swapper' en maak nieuwe vrienden in het puzzelplatformspel Thomas Was Alone. Dit Instant Indie-pack is het perfecte startpakket om indie op Xbox te verkennen, met meer dan 20 uur aan een van de meest bekende en populaire indie-games beschikbaar op de console. Dit pack bestaat uit: Stealth Inc 2 Thomas Was Alone The Swapper"