Insects: Een Xbox One X Enhanced-Ervaring
Insects is een realtime, interactieve demo die het beste van 4K Ultra HD, High Dynamic Range, ruimtelijk geluid en de verbeterde beeldkwaliteit van Xbox One X tentoonstelt. Insects is oorspronkelijk gemaakt voor gameontwikkelaars. Nu is de Insects bedoeld als informatieve, interactieve demonstratie van de realtime grafische mogelijkheden van de console. Insects ziet er op zijn best uit als de demo wordt afgespeeld op een 4K Ultra HD-tv met High Dynamic Range-ondersteuning. Je kunt echter alle Xbox One-consoles en schermen gebruiken. Je kunt met je hoofdtelefoon of je surround sound-systeem genieten van ruimtelijk geluid.