Insane Robots - Deluxe editie
Koop de Insane Robots Deluxe editie om het basisspel plus alle zes de downloadbare robotpacks de ontvangen zodra ze worden vrijgegeven. Robotpack 1 - Veneron, K3-DDP, Mugsoy en Zafarb Robotpack 2 - Raakter, DUM-E, Myuuz en Trasztor Robotpack 3 - Fazarb, Hydro, Tazac en Baron Robotpack 4 - Cazstore, F0-X1, CAM-0 en Leon Robotpack 5 - Scramble, Darf Darf, Ceph en Unit 09785 Robotpack 6 - Cutlaz, Kröm, Icebox en Cypod Elk robotpack unlockt vier robots voor lokale en online multiplayer gamemodes. Vecht tot de DOOD in dit unieke kaartengevecht. Strijd in intense een-tegen-een-duellen. Leid een rebellie van rellende robots door spontaan gegenereerde survival-arena's. Maak korte metten met een kwaadaardige robotheerser in de waanzinnige 15+ uur durende single-player campagne. Insane Robots is een kaartengevecht ... GEHACKT! Word heer en meester over de 22 gevechtskaarten en ontwikkel je strategieën in extreem toegankelijke lokale, online twee-speler en single-player robotskirmishes. Gebruik HACKS en GLITCHES in de hitte van de strijd. Wees extreem sluw en verpletter je tegenstanders. Beklim de ranglijsten en verover de robotwereld! Trek ten strijde met meer dan 46 robots van alle kleuren en maten in vijf gevaarlijke omgevingen. Maak de bots sterker en krachtiger zodat ze steeds gevaarlijker worden. Ga op een legendarische reis vol gevaren en verrassingen terwijl een vervallen robotdystopie zich tijdens acht herspeelbare toernooien aan je onthult. Wissel botte robotbeledigingen uit tijdens het vechten. Verpletter de competitie en maak korte metten met alles en iedereen! Features * Dit is een GEHACKT kaartengevecht zonder dure uitbreidingen en tijdrovende aanpassingen * Ga de strijd aan in intense lokale en online gerangschikte 2P-multiplayergevechten * Ga volledig op in de 15+ uur durende single-player campagne * Unlock 46 robots en vind meer dan 100 aanpassingen om hun krachten te boosten * Verken je tactische opties om spontaan gegenereerde gevechtsarena's te overleven * Word heer en meester over de 22 gevechtskaarten en bepaal je eigen speelstijl * Een innemend verhaal met meer dan 150 zijtakken * Verken vijf soorten gevaarlijke omgevingen, van groene regenwouden tot barre maanlandschappen * Kan jij de megalomanische Kernel ten val brengen en het robotras redden?