Focus Home InteractiveActie en avontuur
Duik in de betoverende werelden van indie puzzel-platformer Seasons after Fall en indie actie-RPG Shiness: the Lightning Kingdom voor urenlang spannend speelplezier en magische ontdekkingen. Seasons After Fall is een 2D platform-puzzelspel waarmee je een duik neemt in een wereld geregeerd door magie en de natuur. Met behulp van je vermogen om de seizoenen aan te passen, kun je de wereld om je heen veranderen: bevries water in de winter, laat planten groeien in de zomer en nog veel meer! Shiness is een actie-RPG dat je meeneemt op een reis door een universum dat op instorten staat. Na een noodlanding op een vijandig eiland, ga je de strijd aan met meerdere koninkrijken. Je neemt het op tegen vijanden in hyper-dynamische gevechten, waarbij je magie afwisselt met traditionele gevechtstactieken. Laat je personages evolueren en leer spannende, nieuwe vaardigheden en spreuken.