Hunt: Showdown 1896 - Law of Salvage
Deze DLC bevat 1 jager, 2 wapens en 1 hulpmiddel: - Captain Laffite (jager) - Scuttled Glory (Terminus) - Knuckle Shunt (Scottfield Brawler) - Hagfish Bronze (rookbommen) Eerst kwamen de krabben op hem af. Ze knabbelden het zachtste vlees eraf en kauwden met zwerende kaken. Hij rolde op vlijmscherpe schelpen toen een zee-egel gal oplikte met de spiesen van zijn mond. Alle wezens van het laagtij speurden het moeras af om mee te doen aan de ontleding. Boven hem was de lucht helder, het water diep en het lot van alle verdronken mannen stroomde zo stinkend zijn longen in. Tijd bestond niet voor Burman Laffite in het Land van de Doden, en zijn foltering duurde eeuwig. Herinneringen kwamen boven, zakten weer weg en kwamen opnieuw naar boven terwijl een reusachtige scarabee aan zijn ruggengraat knaagde: Overboord gegooid als een kind met het badwater. Het zoeklicht van een stoomboot gleed over zijn met luizen bedekte kinderhuid. Een jeugd die was doorgebracht in de haven, tot zijn knieën in het visafval, in elkaar geslagen in elke saloon in New Orleans. De burgeroorlog. Verstoppen onder een vlag van de Rebels. Paarden onthoofd door kanonskogels. De Union Navy. Een explosie, het verlaten van de Housatonic. Pierewaaien na een mislukte separatie. Mislukt huwelijk. Mislukt vaderschap. En tot slot, een mislukte stoombootkapitein. Vervloekt op de dodelijkste van de zeebodems. In zijn longen woekerde een berg modder. Die hield hem in leven, terwijl grote schaaldieren zijn ledematen opslokten en ze weer uitbraakten. De geest van de Delphine spotte met hem op de wind. "Hoe durf je me te verlaten", zei de wind. Captain Laffite probeerde een excuus te formuleren, maar had geen tong om mee te praten. Hij begon zijn leven als een wilde, als een wilde zou hij nu eindigen. Een verlaten ziel doolde langs hem. Die pakte zijn hoofd van een zeester, smeerde zijn zenuwstelsel met olie en naaide het weer op zijn plek. Captain Laffite's geest brak door zijn vergane organen, waardoor hij tien keer zo levendig werd, of helemaal niet.