How to Fool a Liar King Remastered
Het verhaal begint na het einde van "How to Take Off Your Mask". Onze heldin Regina verschijnt op magische wijze in het koninkrijk Eroolia. Ze heeft geen idee hoe ze in Eroolia terecht is gekomen. Ze ontmoet Juli en zijn metgezellen, met wie ze uiteindelijk meegaat naar Laarz, een land van kattenmensen. Zal ze erachter komen hoe ze weer thuis kan komen? Of wordt ze verliefd voordat dat gebeurt? Is Regina's aanwezigheid in Eroolia een ongeluk of is er een reden voor? Kan ze Juli wel vertrouwen, die vol geheimen lijkt te zitten? KENMERKEN * Visuele fantasieroman, Japans gesproken * Prachtige manga-art * Jouw keuzes beïnvloeden het verhaal * Aanstekelijke vocale themaliedjes * Nieuwe game in de serie How to Take Off Your Mask Remastered. Je hoeft de vorige game niet gespeeld te hebben om het verhaal te begrijpen.