Hotel Renovator - Indoor Garden Room & Furniture Set
Ontsnap aan de dagelijkse beslommeringen en dompel jezelf onder in een weelderige, rustgevende oase met onze Indoor Garden Room & Furniture Set. Verander je hotelkamer in een paradijs voor natuurliefhebbers! Verken je gloednieuwe binnentuin, een toevluchtsoord om in te richten met kleurrijke planten en inspirerende natuurlijke meubels: een paradijs voor je innerlijke plantliefhebber. Verwen jezelf met een heerlijke collectie meubels en decoratie geïnspireerd door de natuur, van rustieke houten tafels tot gordijnen met bladpatroon, zodat elk hoekje van je hotel een natuurlijke uitstraling krijgt. Deze DLC bevat: ● Nieuwe verdieping en doelstelling: renoveer de binnentuin ● 10 fauteuils ● 4 stoelen ● 3 koffietafels ● 4 inrichtingselementen ● 23 banken ● 2 staande lampen ● 3 tafels ● 7 hangende plafondplanten ● 7 hangende muurplanten ● 8 staande planten deel I - 8 planten in 4 verschillende potten om uit te kiezen, dus 32 varianten ● 15 staande planten deel II - 15 planten in dezelfde soort pot Haal je DLC nu en laat de schoonheid van de natuur het overnemen!