Horzine Mark 7-pakbundel
Steel de show met het Horzine Mark 7-pak (inclusief 7 skinstijlen) en de Horzine Mark 7-cosmetische accessoire (inclusief 7 skinstijlen). Geschikt voor de meeste personages.