Horizon Chase Turbo - Senna Forever
BELEEF DE HOOGTEPUNTEN VAN AYRTON SENNA In Horizon Chase Turbo - Senna Forever volg je in de voetstappen van de legendarische Braziliaanse coureur in een carrièremodus voor een speler met vijf emotionele hoofdstukken. Laat je overdonderen door de snelheid in de cockpit met de gloednieuwe eerste-persoonscamera (alleen in Senna Forever). Maak lastige keuzes met de nieuwe mechanics voor het optimaliseren van je racestrategie (alleen in Senna Forever) en kies een specifieke configuratie voor elk circuit en de weersomstandigheden. Probeer meer dan 130 van Senna's geweldige historische prestaties te halen in de carrièremodus. WORD ZELF EEN LEGENDE Kies een van de 18 verschillende teams, domineer de racewereld in 3 verschillende categorieën via de kampioenschapsmodus en ontgrendel meer dan 30 auto's voor deze spelmodus. RACE MET JE VRIENDEN IN EINDELOZE KAMPIOENSCHAPPEN Speel alleen of met maximaal 4 lokale spelers. Beleef unieke sessies in elk kampioenschap met onvoorspelbare willekeurige weersomstandigheden, circuits en tegenstanders.