Horizon Chase Turbo - Rookie Series
HORIZON CHASE TURBO ROOKIE SERIES DLC Een nieuwe campagne, speciaal gemaakt voor nieuwe spelers. Haal je vrienden en familie erbij en speel de ROOKIE SERIES! DE ROOKIE SERIES-CAMPAGNE De nieuwe campagne is gericht op jonge en onervaren spelers. De beginselen van het spel worden uitgelegd in een uitnodigende omgeving, waar spelers zich op hun eigen tempo kunnen ontwikkelen. Zonder klassementen, verzamelbare munten of brandstofbeheer zorgt de DLC dat spelers zich kunnen richten op het leren van de belangrijkste aspecten van het racen. EEN PERFECTE AUTO VOOR BEGINNERS Rookie, een gloednieuwe auto die perfect is voor spelers die niet veel ervaring hebben met racegames. De auto is heel soepel hanteerbaar en ontvangt automatische upgrades terwijl de speler vooruitgaat in de campagne. HET RIJBEWIJS Als spelers de Rookie Series hebben uitgespeeld, ontgrendelen ze een speciaal rijbewijs dat bewijst dat ze klaar zijn voor de World Tour en andere speltypen.