HITMAN 3 - Starter Pack Content
Dit item is onderdeel van het 'HITMAN 3 - Gratis startpack' en kan niet afzonderlijk gedownload worden. Stap in de schoenen van Agent 47 en ervaar GRATIS het begin van de World of Assassination-trilogie. Begin je reis in de trainingsfaciliteit en word een agent van de ICA. Training al voltooid? Gebruik het HITMAN 3 - Gratis startpack om alle locaties te importeren die je al kunt bezoeken in HITMAN 2 en speel ze met de nieuwe functies en verbeteringen van HITMAN 3, waaronder bijgewerkte lichteffecten, animaties en Agent 47's nieuwe cameravoorwerp. *Je moet je registreren voor een gratis IOI-account om updates van IO Interactive te ontvangen voor toegang tot bepaalde content.