HITMAN 3: Seven Deadly Sins Collection
HITMAN 3: Seven Deadly Sins neemt je mee diep in de geest van Agent 47. Krijg exclusieve pakken met zonde als thema en waag je aan gloednieuwe uitdagingen om unieke beloningen te ontgrendelen. Kun jij alle zeven zonden weerstaan? Seven Deadly Sins is een uit zeven delen bestaande uitbreiding voor HITMAN 3. De verschillende delen worden na elkaar op termijn uitgebracht. Elk van de zeven contentpacks introduceert een nieuwe contract, uniek pak en een voorwerp met zonde als thema die in de World of Assassination gebruikt kunnen worden. Dit pack bevat toegang tot alle zeven contentpacks zodra en wanneer ze beschikbaar komen.