HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
Akte 5: Gulzigheid HITMAN 3: Seven Deadly Sins neemt je mee in de geest van Agent 47. Krijg exclusieve pakken met zonde als thema en ga gloednieuwe uitdagingen aan voor unieke beloningen. Kun jij alle zeven zonden weerstaan? Dit contentpack geeft je toegang tot het volgende: - "The Profligacy Suit" - "The Maximalist"-shotgun - "Bubble Queen"-kauwgompack - "The Gluttony Gobble"-escalatie Dit contentpack bevat Akte 5: Gulzigheid. Alle zeven aktes kunnen samen als de Seven Deadly Sins Collection gekocht worden.