HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
Akte 4: Lust HITMAN 3: Seven Deadly Sins neemt je mee in de geest van Agent 47. Krijg exclusieve pakken met zonde als thema en ga gloednieuwe uitdagingen aan voor unieke beloningen. Kun jij alle zeven zonden weerstaan? Dit contentpack geeft je toegang tot het volgende: - "The Scarlet Suit" - "The Serpent's Tongue"-dartgun - Het op afstand bediende explosief "The Goldbrick" - "The Lust Assignation"-escalatie Dit contentpack bevat Akte 4: Lust. Alle zeven aktes kunnen samen als de Seven Deadly Sins Collection gekocht worden.