HITMAN 3 - Dubai
Ervaar het grootse en decadente Dubai tijdens de openingsceremonie van het hoogste gebouw ter wereld. Meng je in een uitzinnig publiek, wees getuige van het adembenemende uitzicht en ontdek de bovenste verdiepingen van dit magnifieke gebouw, zowel van binnen als van buiten.