HITMAN 3 - Dartmoor
Reis naar het historische Thornbridge Manor in Dartmoor in Engeland voor een missie met een moorddadig mysterieuze draai. Kies je eigen pad naar je doelen of ga als detective aan het werk om een moord op te lossen en je doelwit te elimineren. Twee vliegen, één vermomming.