Hidden Cats in London
Een kort maar aangenaam spel waarbij je verborgen voorwerpen moet vinden: voorzie de stad Londen van kleur terwijl je alle zwerfkatten probeert te vinden! Probeer de verschillende speltypen uit, vind speciale katten en ontgrendel bonuslevels! NORMALE MODUS 100 katten om te vinden! Je krijgt drie hints die je helpen om zelfs de meest stiekeme zwerfkatjes te vinden. GEAVANCEERDE MODUS Vind 150 katten, maar dit keer op willekeurige plekken. In deze modus krijg je hints en ontgrendel je bonuslevels als beloning voor de speciale katten die je spot. VERBORGEN KATJES-BONUS Vind 50 verborgen katjes in speciale levels zoals de boekenwinkel, de pub, het metrostation, de muziekstudio en de paleiskamer.