Het Jedi-personagepakket
De Jedi dienen de Republiek al duizenden generaties lang als de bewakers van vrede en rechtvaardigheid. En nu kunnen ze jou dienen in LEGO Star Wars: The Force Awakens met het Jedi-personagepakket! Koop de Season Pass voor dit exclusieve personagepakket en ontvang machtige leden van de Jedi-raad, waaronder Mace Windu, Plo Koon, Kit Fisto, Ki-Adi-Mundi, Saesee Tiin en Shaak Ti, plus de Jedi-generaals Aayla Secura en Luminara Unduli.