Het 4K Cinematic Pack geeft videos weer in 4K-resolutie. Beleef het epische verhaal van de Bright Lord en de oorlog om Mordor in adembenemend detail. BELANGRIJKE OPMERKING: deze inhoud wordt alleen ondersteund voor Xbox One X-gebruikers. Win10-gebruikers: vereist AMD FX-8350, 4.0 GHz of Intel Core i7-3770, 3.4 GHz of beter en AMD RX 480, 4 GB of NVIDIA GTX 970, 4 GB of beter.