Hero Mode aanvullende levelset 4
Er worden 4 levels toegevoegd aan de Hero Mode: "Death of the Wei Emperor," "Rise Emperor of Wu," "The Sleeping Dragon Ascends," en "A Dream of Heroes." "Death of the Wei Emperor," en "Rise Emperor of Wu," zijn levels met uitsluitend verhaal/filmpjes. ▼The Sleeping Dragon Ascends Het hoofdpersonage is een oudere Zhuge Liang. Liu Bei is niet meer, en zijn eigen leven loopt ten einde. Deze trouwe man zet zijn leven op het spel om aan een belofte te voldoen. ▼A Dream of Heroes Het hoofdpersonage is Zhuge Liangs protegé Jiang Wei. Waar kan hij heen na een geslaagde campagne in het noorden? Een laatste gevecht, dat nooit is opgenomen in de geschiedenisboeken, staat op het punt te beginnen.