Hero Mode aanvullende levelset 3
Er worden 6 levels toegevoegd aan de Hero Mode: "Wargod under Siege," "Fall of the Imperial Han," "Rise of Shu-Han," "Yiling in Flames," "Beyond the Peach Garden," en "Southern Campaign." "Fall of the Imperial Han," "Rise of Shu-Han," "Beyond the Peach Garden," en "Southern Campaign" zijn levels met uitsluitend verhaal/filmpjes. ▼Wargod Surrounded Het hoofdpersonage is Liu Beis gezworen broeder, Guan Yu van de prachtige baard. Guan Yu neemt Jing in bescherming nadat Liu Bei naar Shu vertrekt. Maar er ligt gevaar op de loer. ▼Yiling in Flames Het hoofdpersonage is de jonge leider Lu Xun. Nu een wraakzuchtige Liu Bei en een enorm leger uit Shu snel in de buurt van Jing komen, ligt het lot van Sun Wu in handen van de jonge Lu Xun en zijn strategieën.