Hero Mode aanvullende levelset 2
Er worden 4 levels toegevoegd aan de Hero Mode: "Enmity of the Triumphant Ma," "Talent Above All," "Entering Shu," en "Liao at Hefei." "Enmity of the Triumphant Ma," "Talent Above All," en "Liao at Hefei" zijn levels met uitsluitend verhaal/filmpjes. ▼Entering Shu Het hoofdpersonage is Liu Beis gezworen broeder, de machtige Zhang Fei. Versla de geduchte krijgers van Bashu en maak de weg vrij voor "Land in Three Parts."