Hell Let Loose - Airborne M1942 Reinforced
Stort je in het strijdgewoel met onze nieuwste gratis DLC. Dit uniform laat zien welke veranderingen de Amerikaanse luchtmacht moest doorvoeren omdat het materiaal waarvan het uniform was gemaakt niet sterk genoeg was op belangrijke plekken als de ellebogen en knieën. Deze downloadbare content bevat: M1942 Reinforced Uniform (beschikbaar voor de US Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper en Spotter)