Headbangers: Rhythm Royale
Over deze game: Kijk je weleens naar een duif en denk je dan: "Wat gaat er toch allemaal in jouw koppie om?” Nou, die vraag wordt nu beantwoord! In Headbangers beweeg je je met 29 anderen als duif door ritmische uitdagingen om te ontdekken wie de Master Headbanger is. Speel tegen elkaar in verbazingwekkende, muzikale minigames, draai je concurrenten een loer met power-ups en verzamel Crumbs om jouw duif aan te passen! Gameplayfeatures: Minigames: Speel minigames met je vrienden in de online, cross-platform multiplayer. Er zijn 23 minigames verspreid over 4 ronden en elk level van Headbangers bevat een nieuwe uitdaging met een prikkelende, unieke, muzikale draai! De ronden worden steeds moeilijker en de muzikale chaos slaat pas echt toe in de laatste ronden. Hou je hoofd roekoel en ga voor het brood! De minigames stellen je geheugen, ritmegevoel, reflexen en reactiesnelheid op de proef, maar het gaat vooral… om je rapskills! Dankzij de eenvoudige besturing en de meeslepende gameplay heb je het zo onder de knie! Aanpassen: Design je eigen duif met honderden unieke items, zoals outfits, hoofddeksels, brillen, stemmen en bespottingen. In elk game verdien je Crumbs, die je kunt uitgeven in de shop aan kostuums, kostuumitems, bespottingen, geluiden en meer! Zie je duif als een schone lei waarop je je kunt uitleven met allerlei items en maak je eigen meesterwerk, net zoals de beroemde kunstenaars Johannes Vermeerkoet en Rembrandt van Reiger. Sta je aan de top van het klassement? Laat je je vrienden stof happen? Geef je zuurverdiende Crumbs dan uit aan bespottingen, om je superioriteit in de game nog eens te benadrukken. Voor wat extra zout in de wonden! Voortgang: Voltooi uitdagingen om je duif aan te passen en boek voortgang met de battlepas in de game. Word de stijlvolste vogel van de game door Crumbs en XP te verzamelen met de power-ups, extra bonusronden en voltooide ronden! Cross-play + multiplayer: Speel met maximaal 30 duiven op alle platforms. Op welke apparaten je vrienden ook spelen, jullie kunnen samen de vleugels uitslaan om te ontdekken wie de Master Headbanger is!