Has-Been Heroes
Maak een epische reis met de Has-Been Heroes, legendarische kampioenen die ooit overal aanbeden. Ze waren bijna vergeten, tot de koning nog één opdracht voor ze had... de meest epische ooit: DE TWEELINGPRINSESSEN NAAR SCHOOL BRENGEN! Hoofdkenmerken: * Maak kennis met de epische groep helden en sluit je aan bij de wijze monnik Metacles, de krijger Crux... en de anderen, zoals de antropoloog die een Mexicaans worstelaar werd, de eeuwig waakzame en paranoïde Sheikh en meer! * Ontgrendel en verzamel honderden voorwerpen en spreuken die het spel veranderen, de krachten van de helden versterken en elke sessie uniek maken! * Combineer spreuken voor verwoestende effecten en leer de macht van magie terwijl je elementen verzamelt. * Neem het op tegen talloze monsters, de een nog groter en dreigender dan de ander. Kun je het boosaardige leger van de Great Ghoul wegvagen? * Geheel in roguelike-stijl sterf je en probeer je het opnieuw. Kies je helden met zorg en bereid je voor op de strijd!