Hammerwatch: Heroic-bundel
Dit pakket bevat de eerste twee spellen van de Hammerwatch-serie, geprezen door zowel spelers als critici: Hammerwatch is een hack-and-slash actieavontuur gesitueerd in een prachtige fantasy pixel-artomgeving waarin je solo of samen kunt spelen. Kies je favoriete klasse uit 6 verschillende, elk met unieke eigenschappen en vaardigheden, en kruip van onder naar bovenin kasteel Hammerwatch en in de woestijn in de uitbreiding Temple of the Sun. Dood hordes vijanden met een gevarieerd uiterlijk en eigenschappen in unieke omgevingen met vallen, verborgen geheimen en puzzels. Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition is een rogue-lite met veel blijvende voortgang gesitueerd in het Hammerwatch-universum en breidt dit in alle opzichten uit. Kies je favoriete held uit 9 klassen en maak je klaar voor de confrontatie met eindeloze hordes vijanden, machtige bazen, vallen, puzzels, geheimen en veel buit, terwijl je je een weg vecht door procedureel gegenereerde kerkers om de top van de Forsaken Spire te bereiken. Het spel biedt een co-opmodus om online te spelen met maximaal 3 vrienden en het bevat alle 3 DLC's: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy en Moon Temple.