Halloweenlevels
Nu met 30 NIEUWE griezelige levels in onze seizoenenkaart! Probeer de NIEUWE Kiekeboe-power-up! Twee NIEUWE spelonderdelen: Voer de spoken en Snoep of ik schiet! Verzamel alle 10 de pompoenen om een speciale beloning vrij te spelen!