Growtopia
Welkom bij Growtopia, de meest creatieve gratis sandbox ter wereld! Growtopia is een populaire MMO-game waarin iedereen een held is! Speel samen met tovenaars, doktoren, astronauten en superhelden! Ontdek duizenden unieke voorwerpen en bouw je eigen werelden! BOUW letterlijk alles - kastelen, kerkers, wolkenkrabbers, kunst, puzzels - zelfs je favoriete filmscènes! MAAK JOUW UNIEKE PERSONAGE! Je kunt iedereen worden! Van een ruimteridder met een lichtzwaard tot een nobele koningin met een eigen draak! SPEEL DUIZENDEN MINI-GAMES, gemaakt door andere spelers! Van parkour en races tot PVP-gevechten en spokenjachten! MAAK EN RUIL! Maak nieuwe voorwerpen en ruil ze met andere spelers! MAANDELIJKSE UPDATES! We doen ons best om je te vermaken met spannende maandelijkse updates vol nieuwe voorwerpen en events! VERKEN talloze unieke pixelwerelden - je kunt ze allemaal bezoeken! SLUIT JE AAN BIJ DE COMMUNITY - spelers van over de hele wereld wachten op je!