Gratis Deluge Pack Voorbeeld
De Deluge Trial bevat de soloversie van Deluge, een nieuwe arcademodus waarin je jezelf moet verdedigen tegen steeds meer boeven uit Pacific City, en de nieuwe Capture the Orb-modus voor zestien spelers. Upgrade naar het nieuwe Premium Deluge Pack om prestaties, avatarbeloningen en de volledige Deluge-coöpmodus voor vier spelers vrij te spelen.