Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City bevat zowel The Lost and Damned als The Ballad of Gay Tony en je hebt geen exemplaar van de originele Grand Theft Auto IV nodig om te spelen. In The Lost and Damned ben je lid van de beruchte motorbende The Lost en maak je als biker Johnny de straten van Liberty City onveilig. Hij is onvoorwaardelijk trouw aan z'n bende en de leider Billy Grey, en heeft lucratieve dealtjes gesloten voor The Lost in Liberty City. Maar wanneer Billy, de president van de bende, terugkeert uit het afkickcentrum en zich weer in zijn wereld van bloed, drank en seks stort, moet Johnny zien te overleven in een stad die uiteen wordt gescheurd door bendes, geweld en corruptie. Zal zijn motorbende deze strijd overleven? In The Ballad of Gay Tony ervaar je Liberty City onder het genot van een overdosis kogels, glitters en make-up. Je bent Luis Lopez, parttime gangster en full-time assistent van de legendarische nachtclubeigenaar Tony Prince (beter bekend als ""Gay Tony""). In jouw wereld strijdt iedereen om de gunst en loyaliteit van familie en vrienden, en is niemand wie hij lijkt te zijn. Wie vertrouw je als iedereen een prijs heeft?