Een aanzienlijk deel van Santa Blanca's cocaïne is afkomstig uit Peru en wordt via een onbekende route gesmokkeld. Een charismatische Mexicaanse zakenvrouw genaamd La Cabra is je belangrijkste doelwit. Zoek naar informatie, vind La Cabra en ruim The Peruvian Connection uit de weg. - Snij alle banden tussen Santa Blanca en Peruviaanse kartels door via 3 exclusieve missies in de Boliviaanse hooglanden.