Ghost Files: The Face of Guilt (Xbox Version)
De recente reeks mysterieuze moorden heeft de inwoners van Boston de stuipen op het lijf gejaagd. Het is nu aan jou om de dader zo snel mogelijk voor het gerecht te slepen. Als rechercheur, Emily Meyer, is het aan jou om de zaak van een mysterieuze "Schuldige man" op te lossen. Gebruik politietechnieken, zit de verdachte op de hielen, los raadsels op en verzamel vingerafdrukken en diverse monsters van plaats delict. Wanneer je onderzoek je onverwachts leidt naar de plek tussen leven en dood, kom je voor de grootste uitdaging van je leven te staan. Zijn je speurvaardigheden genoeg om te overleven in het hiernamaals? Kun je de zaak oplossen? Stel jezelf op de proef in een wereld van geesten, duistere raadsels, sloten en enigma's. Gebruik de hulp van een helderziende om terug te keren naar de normale wereld en om de zaak van de seriemoordenaar op te lossen.