Geniesoldaat en goud
Battle Islands-geniesoldaat plus 1000 goud (premiumvaluta) Koop deze voordelige bundel met een geniesoldaat en goud. Verhoog de productie van gebouwen en verdedigingswerken terwijl je de schatkist vult.