Gangs of Sherwood – Lionheart Edition
Haal alles uit je avontuur in Gangs of Sherwood met de prestigieuze Lionheart Edition. Bevat: - Lionheart Skin Set: Draag trots de kleuren van Richard Leeuwenhart in je kruistocht tegen de usurpator die Engeland onderdrukt. Deze set bevat vier exclusieve outfit-, pantser- en wapenontwerpen voor de helden van de game. - Alan-a-Dale Alternative Skin: De minstreel en poppenspeler van de bende heeft meerdere uitdossingen. Elke keer als je hem ontmoet tijdens het avontuur en in je schuilplaats ziet hij er piekfijn uit. - Digitaal artbook: Duik in de science-fantasy-wereld van Gangs of Sherwood door dit boekje vol exclusief illustraties van de game en details over de herschreven legende door te bladeren. - Digitale soundtrack: Luister naar de soundtrack van de game wanneer je maar wilt Gangs of Sherwood is een explosieve actiegame voor een tot vier spelers die zich afspeelt in een nieuwe versie van de wereld van Robin Hood. Dankzij de krachten van de steen der wijzen is het leger van de sheriff van Nottingham nu sterker dan ooit en het volk van Engeland wordt onderdrukt als nooit tevoren… LEID DE OPSTAND Speel als Robin, Marian, Friar Tuck of Little John, vier helden met unieke, aanpasbare speelstijlen, en ga op pad om de rijken te bestelen zodat je het volk kunt bevrijden. Van Sherwood Forest tot het vliegende kasteel van de sheriff vind je indrukwekkende vijanden op je pad. Combineer de vechtstijlen van de verschillende helden om de plannen van de tiran te dwarsbomen en te strijden tegen soldaten met verbeterde prestaties, ontzagwekkende oorlogsmachines en angstaanjagende bazen die je ontmoet naarmate je verder komt. STEEL VAN DE RIJKEN OM UIT TE DELEN AAN DE ARMEN... EN JEZELF UIT TE RUSTEN! Verbeter je reputatie door onschuldige levens te redden om nieuwe upgrades en nog verwoestendere combo's te ontgrendelen. Spendeer je zuurverdiende goud bij handelaren om je uitrusting te verbeteren en je vaardigheden af te stemmen op je vechtstijl. COÖP-ACTIE VOOR MAXIMAAL VIER SPELERS Voer steeds indrukwekkendere combo's uit en werk samen met andere leden van je team om de ultieme combo's te bereiken. Kom met je vrienden bijeen in je schuilplaats, bepaal de beste strategie voordat je aan je missies begint en test die op het slagveld.