Gangs of Sherwood – Alan-a-Dale Alternative Skin
De minstreel en poppenspeler van de bende heeft meerdere uitdossingen. Elke keer als je hem ontmoet tijdens het avontuur en in je schuilplaats ziet hij er piekfijn uit.