Gamestop 100th Anniversary Everlast Boost Pack
Met XP-bonuspunten en limited edition Everlast-handschoenen & -laarzen voor je Created Boxer in Legacy Mode of Online Play. Versterk je bokser meteen met extra XP-punten en daag de wereld online uit.