Galaxy of Pen & Paper +1 Edition
Creëer je eigen spelleider en speelgroep ten tijde van het inbelmodem en floppy disks en laat ze een rollenspel spelen, verre planeten verkennen in hun verbeelding, vreemde aliens bestrijden en het heelal redden! "Galaxy of Pen & Paper is een beurtgebaseerde RPG die de pen-en-papier-rollenspellen uit je jeugd de ruimte in lanceert. Het spel speelt zich af in het jaar 1999, wanneer een groep vrienden, gewapend met dobbelstenen en unieke vaardigheden, de gevaren van een vreemd nieuw sterrenstelsel trotseren. De speler creëert zijn eigen spelleider en stelt een groep samen om een aantal geheimzinnige en spannende campagnes te voltooien, terwijl er gaandeweg prestige wordt verdiend en nieuwe vaardigheden worden ontgrendeld. Galaxy of Pen & Paper bouwt voort op de concepten van zijn voorganger, Knights of Pen & Paper, en kenmerkt zich door een groter universum, een grotere verscheidenheid aan rassen en een fantasierijke scifi-setting. Kenmerken Beurtgebaseerd gevechtssysteem Personalisatie-opties voor personages Uitgestrekt sterrenstelsel met meerdere sterrenstelsels en talrijke planeten om te verkennen Ingebouwd dobbelmechanisme voor een authentiek rollenspelgevoel Mogelijkheid om de moeilijkheidsgraad van gevechten aan te passen Bevat +1 Edition: nieuwe personages, klassen, vaardigheden, planeten, missies en meer dan 3 uur gameplay!