Frost Drake Pack
Omarm de macht van de Frost Drake! Haal dit pack vandaag nog op om je helden krachtiger te maken. Dit pack kan slechts één keer per account gekocht worden. Om de inhoud van het pack in ontvangst te nemen, bezoek je de Mailbox in de Heroes Marketplace of Private Tavern. Dit pack bevat: 7000 Gems om Heroes, Flair, kostuums en meer te kopen. 5 Mythical Defender-packs om een serie cosmetische beloningen te ontvangen en er op je best uit te zien! Twee van elk Campaign tot en met Chaos VI Shard-pack om je helden en verdediging met unieke bonussen uit te rusten. “Drake Rider”-titel om de ultieme trendsetter te zijn. Eén Legendary Autumeow-pet om je vijanden met natuurkracht te verpletteren.