From Earth to Heaven
In dit spel volg je de hoofdpersoon die aanvankelijk uit de hemel terug in de lucht viel. De game is een unieke combinatie van een first-person platformgame en een luchtige verkenningsgame met een bijna filosofisch verhaal. Het is zeer gestileerd en verrast met adembenemende omgevingen, een surrealistische wereld vol schoonheid en gratie, en een paar kleine omgevingspuzzels die perfect opgaan in de vredige maar verbluffende omgevingen. Lukt het jou om terug in de hemel te komen? Zoek het uit.