Four Kings Casino: Instant VIP Pack
Leg je kaarten op tafel met The Four Kings Casino Instant VIP Pack. Dit pakket bevat: - 2.500.000 chips - Directe VIP-toegang De aankoop van dit pakket geeft direct VIP-toegang en bonussen voor de huidige maand, plus een extra maand. Je moet je VIP-status behouden na de bonusperiode om statusbonussen en VIP Room-toegang te blijven verdienen. Chips zijn onze in-game valuta die u kunt gebruiken om een van de casinogames op de speelvloer te spelen. Onze VIP-ruimte is een echt exclusief gebied met hogere inzetten, dat zowel Baccarat- als Single Deck Blackjack omvat - beide alleen beschikbaar in VIP. Spel vandaag met de elite van Vier Koningen!