Four Kings Casino: Double Down Starters Pakket
Four Kings Casino - Double Down Starters Pakket Dit Double Down Starters Pakket verleent je extra bonussen bij The Four Kings Casino en Slots ervaring. Dit pakket omvat. - 150.000 Fiches. - Oprichter Jas. - Double Down Badge. Fiches worden gebruikt als in-game geld en kunnen gebruikt worden om elk van de casino spellen te spelen in het casino. Bonus kleding zal direct beschikbaar zijn bij Avatar Aanpassen en de Double Down badge zal verschijnen in de Sociaal Tab. Laat iedereen zien wie de card shark is!