Four Kings Casino: Beloningspunten Driedubbellaar
Door de RP Tripler in te schakelen, krijgt u snel toegang tot het nieuwste item dat u op zoek was en haalt u het uit Trends, Suite of Masquerade! Dit item laat je driemaal zoveel RP verdienen als je in een game speelt. Dit is een RP-boost en verhoogt je Leaderboard-inkomsten niet. Als u de RP Tripler activeert, begint uw onmiddellijke boost. Normale RP-inkomsten worden verdrievoudigd tijdens het spelen in het spel.