Four Kings Casino: All-in Starter Pakket
Four Kings Casino - All-in Starter Pakket Dit All-in Starter Pakket verleent je extra bonussen bij The Four Kings Casino and Slots ervaring. Dit pakket omvat: - 400.000 Fiches - Oprichter Jas. - Oprichter Kostuum. - All-in Badge. - Directe VIP toegang. Fiches worden gebruikt als in-game geld en kunnen gebruikt worden om elk van de casino spellen te spelen in het casino. Bonus kleding zal direct beschikbaar zijn bij Avatar Aanpassen en de All-in badge zal verschijnen in de Sociaal Tab. Onze VIP ruimte is een exclusieve omgeving waar je kunt spelen met hogere inzetten. Baccarat en enkel deck Blackjack - beide alleen beschikbaar in VIP. Speel vandaag nog met de elite van Four Kings!