Ford Shelby GT500
Rijd in dit monster en voel de adrenaline. De Shelby GT500 is de topprestatie-variant van de Ford Mustang, en levert meer dan 800 pk. Een legendarische auto, geboren voor meer kracht, prestatie en besturing. BESTEL NU VOORAF en krijg exclusieve vroege toegang tot de legendarische Ford Shelby GT500.